Produkty marki Head

Howard Head - Człowiek, który widział przyszłość w nartach.

Poprzez setki lat, technologia w nartach prawie w ogóle się nie zmieniała. Pojawiały się twardsze gatunki drewna, zadebiutowała konstrukcja camber, dzioby i pięty stawały się szersze, ale nic rewolucyjnego. Wtedy, pewnego dnia w 1947 roku, inżynier lotnictwa, Howard Head, pierwszy raz stanął na nartach. I dość mocno się rozczarował.
Howard wiedział, że musi być sposób na stworzenie lżejszych, szybszych i lepszych nart. Pracował przez trzy lata, tworzył prototyp za prototypem, i tak krok po kroku powołał do życia narty HEAD. Połączenie klejonego, drewnianego rdzenia z warstwami metalu, plastikową ścianą boczną oraz stalową krawędzią na całej długości narty, zrewolucjonizowało narciarstwo. Nagle, jazda na nartach okazała się znacznie łatwiejsza, a dzięki temu sprawiała przyjemność większej rzeszy narciarzy. Za nami podążyła konkurencja, a reszta, to już historia.
Użycie materiału Graphene (najlżejszego a zarazem najmocniejszego materiału na świecie) do budowy nart, to kolejny dowód na to, że marka jest niekwestionowanym liderem jeżeli chodzi o innowacyjność, postępowość i nowoczesność.
Produkty marek HEAD i Tyrolia osiągnęły wiodącą pozycję na rynku dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, rozwiązań oraz najwyższej jakości materiałów, które znalazły uznanie wśród najlepszych sportowców światowego formatu, takich jak Anna Feninger, Lindsey Vonn, Ted Ligety czy Aksel Lund Svindal.
Łatwo patrzeć na nartę lub but narciarski i nie zdawać sobie sprawy ile ciężkiej pracy zostało w nie włożone. To właśnie cecha znakomitej inżynierii: ujawnia się gdy narty znikają pod stopami. To również cecha najlepszego designu: but narciarski może być tak cudownie wygodny, że w zupełności można skoncentrować się na innych rzeczach – takich jak meta.
To ciężar, który dźwiga każdy sportowiec – im szybciej jedzie, tym wydaje się to łatwiejsze. HEAD jest zainspirowany tymi, którzy przełamują bariery, żyją sportem i znajdują rozwiązania. Jest zmobilizowany cały czas ponieważ jest otoczony przez takich ludzi codziennie.
Pytanie: „What’s your limit?”,
Otwiera następne pytanie: „What limit?”

Aktywne filtry