Informacje o sposobach dostawy


Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem usługi Paczka w Ruchu, Paczkomatów  Inpost lub firmy kurierskiej m.in DPD, GLS, DHL. Wszystkie wysyłane przez nas towary są w pełni ubezpieczone do kwoty 5000,00 zł. Status przesyłki można śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika po wpisaniu numeru listu przewozowego przesyłki. Wszystkie niezbędne informacje otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.

Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po potwierdzeniu przez obsługę sklepu złożonego przez Zamawiającego zamówienia. Niemniej jednak termin nadania zamówionego towaru zależy od jego aktualnej dostępności w magazynie oraz ilości paczek oczekujących do nadania. Celem uniknięcia nieporozumień prosimy jeszcze przed złożeniem zamówienia o stosowne zapytanie w formie email-a jaki jest aktualny termin nadania przesyłki. Przesyłka nadana przez Sportpoint.pl jest doręczana w zależności od przewoźnika najszybciej następnego dnia roboczego po wysłaniu. Firma kurierska dostarcza zamówione produkty w godzinach 9-16:00, w większych miastach istnieje możliwość dostawy do godziny 17:00.

Jeżeli życzą sobie Państwo kontaktu z kurierem przed jego przyjazdem, prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą kurierską powołując się na numer listu przewozowego. W przypadku gdy po przyjeździe Kurier nie zastanie nikogo w domu - pozostawi awizo z dokładną informacją gdzie i kiedy można przesyłkę odebrać.

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Po wcześniejszych ustaleniach z zespołem Sportpoint.pl, możliwy jest odbiór osobisty w Katowicach przy ul. Boya-Żeleńskiego 108.

Koszt dostawy:

Przy płatności na konto - od 10,00 zł
Przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) od 22,00 zł
W przypadku zakupów powyżej kwoty 350,00 zł płatnych z góry przesyłka jest bezpłatna. Jeśli produkty są niewielkie oferujemy darmową wysyłkę od 160,00 zł. 

Zwroty

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Odstąpienie od umowy następuje za pośrednictwem pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłanego do sklepu. Klient po wysłaniu oświadczenia ma 14 dni na odesłanie towaru do sklepu. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).

Zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy Klient odeśle towar należycie zapakowany, powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane

Zwracane towary należy odesłać na adres:

Sportpoint.pl
ul. Boy Żeleńskiego 108C
40-750 Katowice
Z dopiskiem "ZWROT"


Do zwracanego artykułu koniecznie należy dołączyć poświadczenie zakupu tj. paragon lub faktura VAT, oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz nr konta, na który ma zostać przelana kwota za zwrócony towar. Zwrot należności można otrzymać  tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. Prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Należność za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki. Należy pamiętać o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

Do czasu otrzymania odesłanego produktu serwis wstrzymuje się ze spełnieniem świadczenia wzajemnego w postaci zwrotu ceny za produkt.

Zwrócony towar można zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu nastąpi zwrot nadpłaty lub dopłacą Państwo brakującą sumę.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Wymiany


Wymiana towaru w naszym sklepie, np. wymiana rozmiaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z powyższą procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.  Wychodząc Państwu na przeciw, aby skrócić czas wymiany, prosimy podczas składania nowego zamówienia wybrać metodę płatności – „Przelew tradycyjny” i nie opłacać go jeśli cena wymienianego produktu jest taka sama, a w komentarzu do zamówienia koniecznie dopisać "Wymiana". Jeśli cena nowego produktu będzie wyższa poprosimy jedynie o dopłatę różnicy. Nowe zamówienie zostanie nadane po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwracanego towaru.