CZAT
ON-LINE


Zakupy na raty w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem Santander Consumer Bank bądź Credit Agricole Bank Polska S.A., wnioski można składać zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w internetowym.

Jak kupić na raty w Santander Consumer Bank w e-sklepie?

krok pierwszy - wybierz towar
Wybierz towar i złóż wniosek

Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.
 
krok drugi - oblicz ratę
Oblicz wysokość raty

W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku. 

1Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
 
krok trzeci - kontakt z konsultantem
Czekaj na kontakt konsultanta

Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.
 
krok czwarty - podpisz umowę
Podpisz umowę kredytu

W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
  • Przelew – Bank udostępni Ci niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej i przekaż kurierowi.
Zapoznaj się z ważnymi dokumentami
 
krok piąty - dostawa towaru
Dostawa towaru

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.
 

 

Masz pytania - zadzwoń. Doradca Santander Consumer Bank udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47

Jak kupić na raty w CA Raty w e-sklepie?

Dzięki współpracy z Credit Agricole Bank Polska S.A. możecie Państwo skorzystać z opcji płatności: Credit Agricole Raty.

 

CA Raty dostępne:

      • całkowicie online
      • do max. kwoty 10 000 zł za zakupy
      • bez zbędnych formalności
      • spłatę możecie Państwo rozłożyć nawet na 36 miesięcy


Ratę można sprawdzić przy wybranym produkcie lub po zakończonych zakupach – w koszyku.

POINTPROJECT Sp. z o.o. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Santander Consumer Bank jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.